Dieselová lokomotiva - Speciální forma V180 / BR118 - Katalogové číslo: 5/4107 a NS118 - Katalogové číslo: 5/4107-001 (exportní model). |
Dieselová lokomotiva BR118 Číslo položky: 5454320/5/6 |
5/4107 - Varianta 2. - modrá. - stříbrná střecha i pod přesahem. - zasklení matné. - světlomety bíle lakované. - podélný pás v barvě střechy. Číslo firmy: V 180 059 Původní cena v Markách: 24,20 |
Dieselová lokomotiva BR118 Číslo položky: 5430/5/6 |
5/4107 - Varianta 3. - šedomodrá. - stříbrná střecha i pod přesahem. - zasklení kouřové. - sklíčka jako světlomety. - podélný pás v barvě střechy. Číslo firmy: V 180 059 Původní cena v Markách: 24,20 |
Dieselová lokomotiva BR118 Číslo položky: 5454320/5/6 |
Dieselová lokomotiva BR118 Číslo položky: 5454320/5/6 |
5/4107 - Varianta 5. - modrá. - stříbrná střecha i pod přesahem. - zasklení čiré. - světlomety bíle lakované. - úzký podélný pás v barvě střechy. Číslo firmy: BR 118 059-5 Původní cena v Markách: 24,20 |
Dieselová lokomotiva BR118 Číslo položky: 5430/5/6 |
5/4107 - Varianta 6. - modrá. - stříbrná střecha i pod přesahem. - zasklení kouřové. - sklíčka jako světlomety. - široký podélný pás v barvě střechy. Číslo firmy: BR 118 059-5 Původní cena v Markách: 24,20 |
Dieselová lokomotiva BR118 Číslo položky: 5454320/5/6 |
5/4107 - Varianta 7. - červená. - béžová střecha i pod přesahem. - zasklení kouřové. - světlomety bíle lakované. - úzký podélný pás v barvě střechy. Číslo firmy: BR 118 059-5 Původní cena v Markách: 24,20 |
Dieselová lokomotiva BR118 Číslo položky: 5454320/5/6 |
Dieselová lokomotiva BR118 Číslo položky: 5454320/5/6 |
5/4107 - Varianta 9. - červená. - béžová střecha i pod přesahem. - zasklení kouřové. - světlomety bíle lakované. - šíroký podélný pás v bílé barvě. Číslo firmy: BR 118 059-5 Původní cena v Markách: 24,20 |
Dieselová lokomotiva NS118 - exportní model Číslo položky: 5454320/0050/410710 |
Dieselová lokomotiva NS118 - exportní model Číslo položky: 5454320/005/41071, 5454320/005/410710 |
Oficiálně první sériově vyráběná lokomotiva Piko se standardním spřáhlem. Sklíčky jako světlomety. Okna byla většinou z čirého plastu, ale existují i plasty černěné. Vyrábí se pouze 1 rok jako lokomotiva Ery III, od roku 1970 s novým silničním číslem 118 059-5, číslovaná jako Era IV bez změny katalogového čísla. V katalogu z roku 1970 je stále uveden jako V180. Nové číslo: 5454320/5/6. Cca 1979/80 z důvodu opravy forem, dvě přední skluzavky byly kvůli gradaci obnoveny, nyní bez skleněných světlometů s novým čelem, přesah střechy je nyní dole modrý - dříve stříbrný. 1983 Změna barvy pro jarní veletrh, plastový kryt nyní v červeno/béžové barvě, béžová střecha, úzký obvod a široké světlomety, s nápisem „Deutsche Reichsbahn“ a číslem vozidla (bílá na černém), „bílé“ světlomety. Opět došlo k malé konstruktivní změně. Kolem roku 1985-86 byl tvar pouzdra zcela obnoven. Nyní široký oběh a malá čelovka. Dříve, stejně jako u modelu 5/4124, byly střešní průduchy nedělené, ale tyto kulaté střešní průduchy jsou nyní rozděleny malým můstkem. Podobné jako u staré V180. Další detaily nového pouzdra - výfuk bez příčných žeber, boční ventilátory zvednuté, rohová okna menší, střešní světla užší, modely v DR a NS. |
| Poslední aktualizace dne 9.10.2023 | Budu rád za každou radu, pomoc nebo jen připomínku...peep@mujmejl.cz |